⠀
Centrala telefoniczna to bardzo przydatny element wyposażenia w każdym większym budynku. Występuje w nich zwykle wiele biur, różne sale konferencyjne i tym podobne pomieszczenia. W każdym z nich ważna jest sprawna komunikacja. Centrale telefoniczne VoIP oparte są na otwartych platformach. Wszelkie dane przechowywane są w chmurach i zabezpieczone unikalnymi, oryginalnymi kodami.
Tego typu centrale nie tylko ułatwiają kontakt pomiędzy różnymi biurami wewnątrz biurowca, ale także bezawaryjną komunikację z klientami i kontrahentami.
Wyobraź sobie, że Twoje biuro jest na dwudziestym piętrze biurowca – nie ma takiej szansy, żebyś każdego klienta czy kontrahenta witał w drzwiach. Musisz mieć bardzo dobry kontakt z recepcją, która pokieruje Twojego kontrahenta prosto do Ciebie, a jednocześnie poinformuje na czas, że ważny klient właśnie zbliża się do Twojego biura. To bardzo istotne, żeby taka komunikacja była bezawaryjna, żeby działała sprawnie i bez zakłóceń.
⠀
⠀
Telefony VoIP stały się w biznesie nieodzowne. Bez względu na to, w którym miejscu znajduje się biuro, mamy zawsze dokładnie ten sam numer telefonu. Inną ich zaletą jest fakt, że nie trzeba prowadzić dla nich dodatkowego przewodu, a wystarczy wpiąć je do sieci internetowej, którą każda firma posiada. W ofercie firmy ASCS możemy znaleźć telefony i wideo-telefony stacjonarne, a nawet terminale wideokonferencyjne.
⠀
⠀
Komunikacja w firmie jest jedną z kluczowych składowych jej sukcesu. Dlatego warto wybrać takie telefony firmowe, biurowe, które nie tylko ułatwią tę komunikację między działami firmy, ale także będą działać bezawaryjnie zawsze wtedy, gdy będziemy ich potrzebowali.
Różne działy firmy muszą się ze sobą komunikować na bieżąco tak, aby procesy w firmie były zachowane w należytym porządku i nic ich nie zakłócało. To często istotne dla sukcesu całej firmy. Dlatego dobrze jest inwestować w sprzęt do komunikacji, który nie będzie sprawiał żadnych problemów.
⠀
⠀
Pandemia wymusiła na wielu firmach zrezygnowanie z organizowania konferencji w tradycyjnym wydaniu. Wideokonferencje stały się znakiem naszych czasów. Chociaż uczciwie będzie przyznać, że wiele międzynarodowych firm jeszcze przed pandemią korzystała z możliwości, jakie dają wideokonferencje. Spotkania biznesowe wśród kontrahentów z różnych stron świata mogą zostać zamknięte w jednym małym aparacie wideotelefonu.
Wideokonferencja to możliwość spotkania biznesowego w czasie rzeczywistym. W trakcie spotkania możemy przesyłać nie tylko dźwięk, ale także obraz. Dzięki temu spotkania są bardziej ludzkie, wszyscy uczestnicy konferencji widzą się nawzajem.
W ostatnim czasie wiele firm decyduje się również na tego typu komunikację pomiędzy swoimi pracownikami a klientami. W ten sposób ci ostatni czują się bardziej docenieni, zaś pracownik firmy poświęca mu swój czas, a klient może się przekonać o tym, ze rzeczywiście ten czas poświęcany jest tylko jemu.
Jak przygotować się do wideokonferencji? Przede wszystkim trzeba zapewnić sprawnie działającą, silną sieć internetową. Potem musimy zadbać o odpowiedni sprzęt, który sprawi, że podczas spotkania obraz wideo nie będzie rozmazany, będziemy dobrze widoczni dla innych uczestników, a nasz głos będzie dobrze słyszany, zaś komunikacja będzie przebiegać bez zakłóceń.
⠀
⠀
Dobre nagłośnienie budynków biurowych to podstawa bezpieczeństwa dla pracowników i klientów odwiedzających biurowiec. Nagłośnienie, ma za zadanie poinformować wszystkich o wystąpieniu zdarzenia i zaalarmować o konieczności na przykład ewakuacji lub schronienia się w bezpiecznym miejscu. Dzięki łączności IP możemy zaoszczędzić na kładzeniu okablowania w całym budynku, a dodatkowo, nawet w starszych biurowcach, nie ma potrzeby przeprowadzania remontu, żeby takie nagłośnienie zamontować.
Oczywiście same głośniki to nie wszystko, potrzebne są także takie urządzenia jak kontroler systemu, pulpity mikrofonowe i interkomowe. W ten sposób uzyskujemy cały osprzęt niezbędny do tego, żeby komunikacja alarmowa w biurowcu działała poprawnie i bez zakłóceń.
⠀
⠀
Komunikacja w każdej firmie stanowi bardzo ważne zagadnienie. To, w jaki sposób będzie działała komunikacja w biurowcu, zależy od wielu pomiotów. Dlatego dobrze jest zainwestować w doskonałej jakości sprzęt, nie tylko telefony czy wideodomofony, ale także interkomy czy głośniki alarmowe. Sprawnie przeprowadzona konferencja to jedno, ale bezpieczeństwo pracowników stanowi równie istotną kwestię. Dlatego wszystkie poważne firmy inwestują także w nagłośnienie alarmowe.