Pracownicy i klienci oczekują bezpieczeństwa. Dąży się do zapewnienia najwyższego możliwego stopnia ochrony przed potencjalnymi zagrożeniami, sytuacjami kryzysowymi i nieprzyjemnymi zdarzeniami. Zarządzanie budynkiem komercyjnym przy wykorzystaniu sprawnego systemu komunikacji może chronić aktywa i zapewniać bezpieczeństwo wszystkim osobom w obrębie kompleksu.
W ramach naszej oferty możemy zapewnić:
- Budynkową centralę telefoniczną
- Telefony przewodowe i bezprzewodowe
- Wideokonferencje
- Interkomy SOS i alarmowe umożliwiające wezwanie pomocy, czy wspomagające w ewakuacji
- Komunikację pomiędzy działami
- Obsługę wjazdów i wyjazdów, parkingów, sterowanie otwieraniem bram
- Zarządzanie kontrolą dostępu do obszarów zabronionych i o ograniczonym dostępie
- Obsługę wezwań z wind
- Nagłośnienie pomieszczeń biurowych
- Komunikację i kontrolę dostępu do zdalnych budynków (kompleksy biurowe)
- Uzupełnienie systemów bezpieczeństwa w tym monitoringu wizyjnego o komunikację głosową i nagłośnienie
W służbie ochrony zdrowia błędy mogą kosztować ludzkie życie. Wymusza to konieczność szybkiej i sprawnej komunikacji pomiędzy personelem, pacjentami i oddziałami. Potrzebne są systemy zapewniające szeroką gamę wygodnych i użytecznych funkcji, z których wszystkie zapewniają bezpieczeństwo personelu, pacjentów i gości. Oferowane przez nas rozwiązania komunikacyjne są odpowiednie dla szpitali, placówek medycznych, domów opieki nad osobami starszymi i laboratoriów.
Dla sektora medycznego proponujemy:
- Budynkową centralę telefoniczną
- Telefony przewodowe i bezprzewodowe
- Wideokonferencje
- Komunikację na bloku operacyjnym z wykorzystaniem interkomów sterylnych
- Komunikację pomiędzy personelem białym
- Komunikację pomiędzy technikiem i pacjentem w gabinetach RTG, MRI
- Interkomy SOS i alarmowe umożliwiające wezwanie pomocy, czy wspomagające w ewakuacji
- Komunikację na potrzeby obsługi odwiedzających, kontrola wejść na oddziały
- Obsługę wjazdów i wyjazdów, parkingów, sterowanie otwieraniem bram
- Obsługę wezwań z wind
- Uzupełnienie systemów bezpieczeństwa w tym monitoringu wizyjnego o komunikację głosową i nagłośnienie
Niezawodność działania systemów transportowych zależy w dużej mierze od skuteczności systemów komunikacji i bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, czy podróż odbywa się w dzień, czy w nocy, samemu czy z rodziną, ważne jest, aby pasażerowie i personel czuli się bezpiecznie podczas korzystania z całej infrastruktury transportowej. Zapewniamy rozwiązania, które działają skutecznie w systemach transportu drogowego, kolejowego, lotniczego i morskiego.
Przykładowe zastosowania to:
- Parkingi miejskie oraz Park & Ride
- Autostradowe systemy łączności alarmowej
- Interkomy SOS i alarmowe na dworcach, przystankach
- Integracja modułów komunikacyjnych w terminale miejskie (automaty parkingowe, terminale biletowe, infokioski, bramki automatyczne)
- Telefony alarmowe w niszach ratunkowych
- Rejestracja prowadzonych rozmów
- Komunikacja pomiędzy obsługą na bramkach poboru opłat
- Uzupełnienie systemów bezpieczeństwa w tym monitoringu wizyjnego o komunikację głosową i nagłośnienie na MOP-ach (Miejscach Obsługi Pasażerów)
W szkołach i na uczelniach istotne jest, aby osoby mogły skoncentrować się na nauce i nauczaniu w bezpiecznym i przyjaznym środowisku. Aby zapewnić bezpieczeństwo i spokój uczniów oraz nauczycieli, niezbędne jest wdrożenie kompleksowego systemu komunikacji i bezpieczeństwa. Oferujemy systemy zapewniające funkcjonalność odpowiednią dla szkół podstawowych, średnich, uczelni wyższych, a także dla całych kampusów uczelnianych. Nasze rozwiązania wyposażone są w przyjazne dla użytkownika urządzenia komunikacyjne, integrację z innymi systemami bezpieczeństwa.
Przykładowe rozwiązania to:
- Radiowęzeł – nadawania komunikatów, informacyjnych, alarmowych i ewakuacyjnych
- Instalacja dzwonkowa z wykorzystaniem systemu nagłośnieniowego
- Komunikacja z klasami z możliwością aktywacji wezwania alarmowego lub cichego alarmu
- Interkomy alarmowe na korytarzach i w szatniach
- Nagłośnienie stref rekreacji, boiska i terenu wokół placówki
- Kontrola wejścia na teren placówki, obsługa gości, dostawców itp.
Osoby pracujące w warunkach przemysłowych są cały czas narażone na zagrożenia. Ekstremalne temperatury, duży hałas, zapylenie, czy wilgotność to tylko kilka nieprzyjaznych czynników negatywnie wpływających na pracowników. Aby zapewnić bezpieczeństwo w takich warunkach, niezbędne jest posiadanie niezawodnego systemu komunikacji i bezpieczeństwa. Oferowane przez nas rozwiązania są skuteczne i można je dostosować do indywidualnych wymagań w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i ochrony wszystkim osobom przebywającym na terenie zakładu.
W ramach naszej oferty proponujemy:
- Centralę telefoniczną
- Telefony przewodowe i bezprzewodowe
- Telefony przemysłowe
- Telefony przemysłowe przeciwwybuchowe ATEX
- Interkomy przemysłowe
- Interkomy przemysłowe przeciwwybuchowe ATEX
- Wideokonferencje
- Komunikację pomiędzy wydziałami
- Komunikację w trudnych warunkach przemysłowych (wilgoć, zapylenie, hałas)
- Komunikację i nagłośnienie stref zagrożonych wybuchem (ATEX)
- Obsługę wjazdów i wyjazdów, parkingów, sterowanie otwieraniem bram
- Zarządzanie kontrolą dostępu do obszarów zabronionych i o ograniczonym dostępie
- Komunikację i kontrola dostępu do wyniesionych i rozproszonych obiektów (przepompownie, transformatorownie, stacje bazowe)
- Nagłośnienie pomieszczeń biurowych i obszarów produkcyjnych
- Komunikację z punktami zbornymi wspierająca przeprowadzanie ewakuacji i usprawniająca powrót na stanowiska pracy po zakończonej ewakuacji
- Uzupełnienie systemu monitoringu wizyjnego i ochrony obwodowej o komunikację głosową i nagłośnienie
Każdego dnia na całym świecie ludzie przemieszczają się poprzez przestrzeń publiczną. Zarówno osoby poruszające się w pojedynkę jak i w grupach, wymagają łatwego dostępu do pomocy w razie potrzeby, niezależnie od tego czy jest dzień, czy noc. Analogicznie, służby porządkowe jak i organizacje odpowiedzialne za bezpieczeństwo publiczne, potrzebują narzędzi, dzięki którym mogą zapewnić bezpieczeństwo. Jednym z takich narzędzi jest niezawodny system komunikacji indywidualnej i masowej zapewniający dystrybucję wiadomości w nagłych przypadkach.
W ramach naszej oferty możemy wyróżnić:
- Uzupełnienie systemu monitoringu wizyjnego o komunikację głosową i nagłośnienie
- Punkty informacyjne i alarmowe instalowane w przestrzeni publicznej i strefach zielonych / rekreacyjnych
- Obsługę wezwań z wind publicznych
- Wezwania z przystanków autobusowych, tramwajowych, stacji metra
- Zabezpieczenie orlików, siłowni, stref rekreacji
WIW-63 to stacja interkomowa z 6 przyciskami przeznaczona do komunikacji głosowej za pośrednictwem infrastruktury sieci IP. Interkom przeznaczony jest do montażu podtynkowego. Jego wandaloodporna i wodoodporna konstrukcja wykonana jest ze stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 dzięki czemu umożliwia ciągłe użytkowanie interkomu w trudnych warunkach, panujących w jednostkach penitencjarnych.
Interkom posiada 6 przycisków: przycisk wezwania, przycisk wyboru kanału muzycznego, 2 przyciski regulacji głośności, przyciski sterowania oświetleniem oraz otwieraniem okna. Dla zapewnienia większego bezpieczeństwa posiada również wbudowany czujnik sabotażu informujący o manipulacji osadzonego przy interkomie i naruszeniu jego konstrukcji. WIW-63 umożliwia realizacje połączeń indywidualnych, wywołań grupowych i ogólnych, a także odbiór sygnału radiowęzła (7 niezależnych kanałów).
Interkom umożliwia przekazywanie zrozumiałych komunikatów dzięki wydajnemu wzmacniaczowi mocy klasy D, który zapewnia bardzo dużą głośność oraz przesyłanie dźwięku w szerokim paśmie akustycznym. Zapewnia również funkcję detekcji hałasu, dzięki której po przekroczeniu określonego poziomu hałasu zaalarmuje strażników o takim zdarzeniu.
Do interkomu może zostać podłączony sygnalizator optyczny sygnalizujący wezwanie z celi oraz zewnętrzny przycisk kasowania wezwania.
Pozostałe wersje interkomów więziennych:
Karty katalogowe:
VPI-1_Interkom_Więzienny_IP – 1 przycisk
VPI-4_Interkom_Więzienny_IP – 4 przyciski
VPI-6_Interkom_Więzienny_IP – 6 przycisków
Referencje i artykuły:
Parking, niezależnie od tego czy jest mały czy duży, z obsługa lokalną czy bezobsługowy, jedno czy wielopoziomowy, musi posiadać sprawny i niezawodny system komunikacji. Dzięki niemu można poinformować obsługę o niepożądanych zdarzeniach, a ludzie potrzebujący pomoc szybko ją otrzymają.
Parkingi to miejsca, w których często dochodzi do
nieprzyjemnych zdarzeń. Może to być wykrycie uszkodzenia pojazdu, awaria
automatu płatniczego czy szlabanu, nie wspominając o działaniach
przestępczych. Dzięki systemowi interkomowemu ludzie mają możliwości
komunikacji z obsługą i ochroną.
Sprawny system komunikacji to
również niższe koszty obsługi oraz bardziej wydajne wykorzystanie
posiadanych przez operatora parkingu zasobów. Przyczynia się do tego
choćby możliwość zdalnego nadzoru nad obiektem, czy możliwość
sieciowania parkingów.
Wybrane funkcje komunikacyjne:
- obsługa połączeń ze szlabanów i automatów płatniczych
- połączenia alarmowe do obsługi i ochrony
- kontrola wejścia do wybranych pomieszczeń
- nadawanie komunikatów nagłośnieniowych nagranych i „na żywo”
- nadawanie muzyki w tle
- możliwość sieciowania i przekierowywania wezwań z parkingu
- nagrywanie rozmów
- łączność z radiotelefonami
- integracja z systemami bezpieczeństwa (platformy monitoringu, KD, CCTV, SSWIN, SMS)