Pracownicy i klienci oczekują bezpieczeństwa, a łączność w biurach to priorytet w XXI wieku. Obecnie dąży się do zapewnienia najwyższego możliwego stopnia ochrony przed potencjalnymi zagrożeniami, sytuacjami kryzysowymi i nieprzyjemnymi zdarzeniami. Zarządzanie budynkiem komercyjnym przy wykorzystaniu sprawnego systemu komunikacji może chronić aktywa oraz zapewniać bezpieczeństwo wszystkim osobom w obrębie kompleksu.
Istnieje wiele systemów pozwalających zwiększyć bezpieczeństwo, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynków. W tym momencie, podstawowym elementem zapewniającym łączność w biurach jest centrala telefoniczna oraz komplet telefonów przewodowych i bezprzewodowych. Dzięki temu komunikacja w obiekcie odbywa się w zamkniętym obiegu, a to eliminuje możliwość przekazania poufnych wiadomości przypadkowym osobom.

W ramach naszej oferty możemy zapewnić:
- Budynkową centralę telefoniczną
- Telefony przewodowe i bezprzewodowe
- Wideokonferencje
- Interkomy SOS i alarmowe umożliwiające wezwanie pomocy, czy wspomagające w ewakuacji
- Komunikację pomiędzy działami
- Obsługę wjazdów i wyjazdów, parkingów, sterowanie otwieraniem bram
- Zarządzanie kontrolą dostępu do obszarów zabronionych i o ograniczonym dostępie
- Obsługę wezwań z wind
- Nagłośnienie pomieszczeń biurowych
- Komunikację i kontrolę dostępu do zdalnych budynków (kompleksy biurowe)
- Uzupełnienie systemów bezpieczeństwa w tym monitoringu wizyjnego o komunikację głosową i nagłośnienie
Jak zapewnić łączność i bezpieczeństwo w biurach?
Za pomocą wysokiej jakości urządzeń telefonicznych i komunikacyjnych możemy zwiększyć i usprawnić komunikację pomiędzy działami, a także między budynkami. Zamontowanie nagłośnień w pomieszczeniach biurowych umożliwia przekazywanie informacji jednocześnie do całego budynku, co jest szczególnie ważne w sytuacjach niebezpiecznych. Z kolei zarządzanie kontrolą dostępów zapewnia bezpieczeństwo pracowników. Nikt niepożądany nie dostanie się do budynku.
Zamontowanie interkomów alarmowych umożliwia wezwanie pomocy, czym wspomaga ewakuację i usprawnia komunikację ze służbami bezpieczeństwa. Dzięki temu, w przypadku, np. pożaru, nie tylko pracownicy, ale też strażacy zostaną natychmiast poinformowani. Oprócz tego, zachęcamy do uzupełnienia systemów bezpieczeństwa o komunikację głosową. Dotychczas firmy skupiały się głównie na monitorowaniu biur i budynków, pomijając tak istotną kwestię, jak nagrania głosowe.