Centrala telefoniczna to serce i mózg każdego złożonego systemu VoIP. Oferowane przez nas rozwiązania polegają na zastosowaniu serwera telekomunikacyjnego, rozwijanego przez naszą firmę. Umożliwia nam to dostosowanie funkcjonalności do wymagań każdego klienta oraz na spełnienie nietypowych i indywidualnych oczekiwań.
Zastosowany sprzęt jest bardzo wydajny, dzięki czemu daje nam bardzo duże możliwości rozszerzenia funkcjonalności. Ilość jednocześnie aktywnych połączeń liczy się w setkach, a liczba zarejestrowanych kont w tysiącach. Tego typu centrala telefoniczna oferuje gotowe rozwiązania do komunikacji i współpracy w organizacji. Oprócz tego, pozwala na sprawne zarządzanie połączeniami wewnątrz firmy, jak i kontaktami z kontrahentami czy z klientami. Centrala odpowiada również za przekierowanie połączeń do odpowiedniego działu, oraz pozwala na centralne zarządzanie spotkaniami internetowymi, a także wideokonferencjami.
Możliwości centrali telefonicznej zależą przede wszystkim od potrzeb danej firmy. W oparciu o model biznesowy przedsiębiorstwa, rozszerzamy funkcjonalności tego urządzenia do takiego stopnia, który pokrywa zapotrzebowanie Państwa firmy. W podstawowej wersji wykorzystujemy ją do zintegrowania systemu telefonów biurowych lub telefonów przemysłowych w przypadku dużych przedsiębiorstw produkcyjnych.
Większość centrali telefonicznych VoIP opartych jest na otwartych platformach, działających w siedzibach Microsoftu lub Linux. Dane przechowywane są na chmurach, zabezpieczonych unikalnymi kodami. Dzięki temu zapewniają jednocześnie bezpieczeństwo przechowywania danych, jak i łatwą ich migrację. Proste zarządzanie użytkownikami usprawni pracę w firmie oraz zaoszczędzi czas.